Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата

Способи доставки

Самовивіз
Черкаси, Вул.Смілянська 159 (База ОПС)
Безкоштовно
Сьогодні з 5:00 до 14:30
Нова Пошта
За тарифами перевізника
Умови доставки служби "Нова Пошта" можуть залежати від кількох факторів, таких як розташування, вага та розмір відправлення, швидкість доставки, тип послуги та інші параметри. Проте основні умови можуть бути такими: Вартість доставки: Вартість доставки зазвичай залежить від ваги, об'єму та відстані між відправником і отримувачем. Ціну можна розрахувати на офіційному веб-сайті "Нової Пошти" або в офісі служби. Термін доставки: Середній термін доставки може коливатися від кількох годин до кількох днів в залежності від місця відправлення та призначення. Існують експрес-сервіси з негайною доставкою та стандартні послуги. Відділення "Нової Пошти": Однією з основних умов є вибір ближайшого відділення "Нової Пошти" для видачі відправлення або відправлення з нього. Страхування: "Нова Пошта" надає послуги страхування вантажу, якщо вам потрібне додаткове забезпечення вартості відправлення. Платник послуги: Виберіть, хто оплачує вартість доставки, відправник чи отримувач. Зазвичай це обговорюється при оформленні відправлення. Будь ласка, звертайте увагу на офіційний веб-сайт "Нової Пошти" або зв'яжіться з їхньою службою підтримки, щоб отримати докладну і актуальну інформацію щодо умов доставки, оскільки вони можуть змінюватися з часом та в залежності від регіону.
Укрпошта
60 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–7 днів

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» , споживач має право на повернення та обмін товару. Товари належної та неналежної якості мають різні умови повернення.

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту передачі покупцю непродовольчого товару (якщо триваліший термін не оголошений продавцем) у місці придбання або інших місцях, оголошених продавцем, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.

Товар належної якості можна повернути або обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

  • При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
  • При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
  • При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Якщо вам не вдалося зв'язатися з продавцем, зателефонуйте до служби підтримки порталу за номером +38 (044) 344-82-53

Винятки

  1. Продавець має право відмовити у поверненні та обміні непродовольчого товару належної якості, якщо він входить до Переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
  2. Споживач має право вимагати повернення або обмін непродовольчого товару через 30 днів, якщо він є технічно складним, відповідно до Переліку технічно складних товарів.
Ознайомитись з Переліками та умовами ви можете за посиланням

Умови гарантії

1. Гарантийный срок начинается со дня покупки товара.
2. Срок гарантии указан в гарантийном талоне.